Da li vam je draze da dajete ili da dobijate?


davatiuzimati
Cesto sam razmisljao, kome je draze i milije, onome ko daje ili onome ko prima?
Nije bitno da li je rec o milostinji, poklonu ili dobrom delu.
Takodje nije bitno da li se davalac i primalac uopste poznaju ili ne.
Jednostavno sam imao dilemu, kome je od njih dvojice ili dvoje draze, onome koji prima ili onome koji daje?
Secam se da mi je kao detetu bilo draze do dobijam nego da dajem.
Sada, nakon mnogo godina znam da mi je draze da dajem.
Dajte i vi, ali ne da bi vam se dalo, samo dajte.
Dajte, i kada dajete, dajte da vam „levica nezna kada desnica daje“. 

О Sam uradi

Najveći uspeh u životu: Srećno oženjen, otac dvoje divne dece. Zvanje: Pravnik. Profesionalno iskustvo: Prevodjenje sa engleskog i francuskog jezika, spoljno-trgovinsko poslovanje. The greatest success in life: Happily married, father of two wonderful children. Occupation: Lawyer. Professional experience: Translating of English and French, foreign trade.
Овај унос је објављен под Život и означен са . Забележите сталну везу.

Šta vi mislite?

