Čuda se ipak događaju

Čuda se ipak još uvek događaju.
Možda i nisu na prvi pogled velika, ali se događaju.
Danas sam sreo na ulici negde blizu pijace Baju, mog druga iz momačkih dana.
Oženjen je mojom drugaricom Majom koja mu je rodila četvoro dece.
Sin, ćerka i dva bliznaka. Imaju i unuka od ćerke.
Još se drži, dobro izgleda za njegovih 56SvSava godina, malo duža talasasta seda kosa,
kožna jakna na širokim ramenima, Levi Strauss farmerke na uskim kukovima i kaubojke.
Baš kao nekad, samo malo starije.
Srdačno smo se pozdravili jer se malo duže nismo videli.
Kako si, šta radiš, šta ima? Nakon uobičajenih pitanja moj drug Baja počinje da priča.
Znaš kaže Baja šta mi se desilo? Pre izvesnog vremena kao da me je nešto nevidljivo udarilo u grudi.
Udarilo me i to žestoko po sred grudi. Da bi mi to uverljivije prikazao,
udario je sam sebe njegovom krupnom šakom u grudi i malo posrnuo u nazad.
Gledali smo se netremice, ćuteći. Nekoliko trenutaka smo tako stajali jedan naspram drugog Baja i ja u čudu.
Nastavio je da priča. Sledeće što mi je palo na pamet nakon tog nevidljivog udarca, kaže Baja, bilo je znaš šta?
Ne znam, odgovorio sam. Uzeo sam daščicu, malo dleto, najmanje koje sam imao, i počeo da radim u duborezu lik Majke Bogorodice.
Taj duborez potom šmirglam, nanosim vodeni bajc, šmirglam i na kraju voskiram pčelinjim voskom i lanenim uljem.
Do sada sam uradio nekoliko Ikona na daščicama od topole, lipe i breze. Jedna od Ikona je na slici u prilogu.
Za jednu Ikonu, priča dalje Baja, potrebno mu je u proseku oko nedelju dana rada. Ovo je uslovljeno veličinom Ikone.
Moj drug Baja je nezaposlen i do sada je skoro sve Ikone prodao i na taj način malo popunio rupe u kućnom budžetu.
Nije lako u današnje vreme sa četvoro dece.
Ali eto, čuda se događaju.

О Sam uradi

Najveći uspeh u životu: Srećno oženjen, otac dvoje divne dece. Zvanje: Pravnik. Profesionalno iskustvo: Prevodjenje sa engleskog i francuskog jezika, spoljno-trgovinsko poslovanje. The greatest success in life: Happily married, father of two wonderful children. Occupation: Lawyer. Professional experience: Translating of English and French, foreign trade.
Овај унос је објављен под Religija, Život и означен са , , . Забележите сталну везу.

Šta vi mislite?

