Prica o psu koji je imao srecu

Često se setim predvečerja toga dana kada sam išao nasipom reke Belice u posetu babi i dedi. Kada sam skrenuo sa ulice i krenuo pored reke, ugledao sam na nekih pedesetak metara ispred mene čoveka koji je nepravilno hodao. Zapravo on se teturao, pretpostavio sam da je pijan. Gurao je pored sebe staru, zapuštenu biciklu. Na guvernalu bicikle sa leve strane visila je kesa. Povremeno bi mi se učinilo da se ta kesa pomera. Istog trenutka sam pomislio: „Ovaj pijanac nosi štenad da ih baci u reku“.

Požurio sam za njim da bih ga stigao. Kada sam ga sustigao, zaobišao sam ga i obratio mu se rečima „Dobar dan“. Nemo me je pogledao pijanim pogledom i nastavio da hoda. Sada sam već jasno mogao da čujem cviljenje štenadi iz kese. Odmah sam mu postavio pitanje: „Daj mi bar jedno, da ostane živo“. Nastavio je da tetura, ćutali smo obojica. Nakon izvesnog vremena koje mi se činilo kao večnost, stao je klateći se i skinuo kesu sa guvernala. Kada je istresao sadržaj kese na travu, ukazala se gomilica štenaca koji tek što su se okotili. Bili su veličine krtice i svi su bili slepi. Više se ne sećam broja koliko ih je ukupno bilo. Svi su bili crno-bele boje. Pijani čovek u radnom kombinezonu molera, tada je jedva razumljivo promrmljao: „Evo ti uzmi ovo muško“. Uzeo sam štene i stavio ga u džep od jakne. Morao sam odmah da se vratim kući, žurno sam se udaljio od pijanog molera da ne bih prisustvovao bacanju štenadi u reku.

Kada su me roditelji videli sa štenetom, malo su negodovali. Imali su pravo, stan nije mesto za čuvanje psa. Mislim da je to teže za psa nego za čoveka. Drugo je sa vlasnicima pasa koji imaju svoje dvorište u kome pas može stalno da bude napolju, da je na vazduhu i da trči. Štenetu sam zbog sreće koju je imao dao ime Srećko. Ubrzo smo ga preselili u naše seosko dvorište gde je doživeo duboku starost. Srećko je veći pas na slici.Srećko i Džeki

О Sam uradi

Najveći uspeh u životu: Srećno oženjen, otac dvoje divne dece. Zvanje: Pravnik. Profesionalno iskustvo: Prevodjenje sa engleskog i francuskog jezika, spoljno-trgovinsko poslovanje. The greatest success in life: Happily married, father of two wonderful children. Occupation: Lawyer. Professional experience: Translating of English and French, foreign trade.
Овај унос је објављен под Psi i ljudi и означен са . Забележите сталну везу.

2 реаговања на Prica o psu koji je imao srecu

Šta vi mislite?

