Vrabac na ramenu

Juče je bila nedelja,papagaj na ramenu
vrabacprvi dan Svete Trojice. Moja supruga i ja smo otišli u crkvu Svete Petke na liturgiju. Naši prijatelji, porodica Milutinović su bili kolačari za Slavu Svete Trojice. Nakon liturgije smo mi mirjani izišli sa sveštenicima u šetnju oko crkve a zatim pristupili sečenju slavskog kolača. Pre sečenja kolača obavljeno je osveštanje crkvenog zapisa u porti crkve. Pored crkvenog zapisa, inače mladog drveta hrasta, stajali su okupljeni vernici. Kada je sveštenik završio čin osveštanja zapisa, desilo se nešto neobično. U trenutku sam bio iznenadjen prizorom koji prvi put u životu vidim ispred sebe. Vrabac je sleteo na levo rame žene sa fotografije koja je stajala ispred mene. Ta žena je inače rodjena sestra naše komšinice Zorice Petrović. Vrabac je mirno stajao i cvrkutao na njenom ramenu (obeleženo na fotografiji). Nije ga oteralo ni pomeranje tela žene na koju je sleteo. Zamislite vrabac je sleteo na čoveka! Svi znamo da su vrapci vrlo žive i plašljive ptice. Ne može im se ni blizu prići a kamoli da slete na nekoga. Tek kada je jedna druga žena koja je stajala sa moje desne strane pokušala da ga uhvati, odleteo je. Ta žena ga je skoro celom šakom obuhvatila kada je u deliću sekunde nestao izmedju njenih prstiju.

Nekada davno su ljudi i divlje životinje živeli u ljubavi i slozi. Juče je prisustvo Duha Svetoga na dan Svete Trojice primirilo jednog vrapca da sleti na jedno rame. Vrapca iz ove priče nisam stigao da fotografišem zbog moje iznenadjenosti i njegovog kratkog zadržavanja. Pokušavao sam da nadjem na internetu fotografiju sa vrapcem na ramenu, ali je nisam našao. To su uglavnom bili papagaji ili neke druge vrste ptica. Vrabac retko sleće na ljudsko rame. 

О Sam uradi

Najveći uspeh u životu: Srećno oženjen, otac dvoje divne dece. Zvanje: Pravnik. Profesionalno iskustvo: Prevodjenje sa engleskog i francuskog jezika, spoljno-trgovinsko poslovanje. The greatest success in life: Happily married, father of two wonderful children. Occupation: Lawyer. Professional experience: Translating of English and French, foreign trade.
Овај унос је објављен под Religija и означен са , , , , . Забележите сталну везу.

Šta vi mislite?

