Gledajte na bračnog druga kao na Božiji dar

Pre neki dan se moja supruga Milica razbolela. Odjednom joj nije bilo dobro. Držao sam joj čelo obliveno hladnim znojem dok je povraćala. Kada je izbacila sadržaj iz želuca, bilo joj je lakše i ubrzo je zaspala. Sedeo sam pored nje i razmišljao, želja mi je bila samo jedna, da joj bude bolje kad se probudi. Problem nastaje onda kada nam se uloge u životu promene. Prethodni zdravstveni problem koji smo imali bio je moj. Mislim da je razlika  koju osećam jedino u fizičkom bolu koji sam tada imao a sada ga ne osećam. Fizički bol je danas osećala moja Milica. Psihički smo bolovali oboje. Po glavi su mi se vrzmale različite misli. Mislio sam o sopstvenoj sebičnosti, razmaženosti i samosažaljevanju  kada mi nije bilo dobro. Gospod nas u ovakvim situacijama stavlja na iskušenja. Nekad joj nisam verovao da je ozbiljno bila bolesna. Bilo je to na početku našeg braka. Tada joj nisam verovao da je imala upalu pluća ne zato što njoj nisam verovao, već jednostavno nisam želeo u to da poverujem. Nije mi se dalo.svadja

Prošlo je i to i mnoga veća iskušenja koja smo u braku imali. Brak je svetinja i baš zbog toga je na čestim iskušenjima. Zlo nikada ne miruje. Budite nevini kao golubovi i mudri kao zmije, kako kaže Gospod. Zato je važno da imamo veru u Njega, veru koja nam daje snagu da prebrodimo bračne nedaće. Veru kao štit protiv strela koje zlo neprestano šalje. Zato u svadji i iskušenjima gledajte na bračnog druga kao na Božiji dar, ne kao na neprijatelja.

О Sam uradi

Najveći uspeh u životu: Srećno oženjen, otac dvoje divne dece. Zvanje: Pravnik. Profesionalno iskustvo: Prevodjenje sa engleskog i francuskog jezika, spoljno-trgovinsko poslovanje. The greatest success in life: Happily married, father of two wonderful children. Occupation: Lawyer. Professional experience: Translating of English and French, foreign trade.
Овај унос је објављен под Porodični život и означен са , , , , . Забележите сталну везу.

Šta vi mislite?

