Nervozni kupac

Danas je došlo do nemile scene u „Maxi“ supermarketu u centru grada. Kada sam došao na red da budem uslužen kod vitrine za sveže meso, prodavac nije stigao ni da završi dobro poznatu rečenicu „Izvolite, šta ste želeli?“. Prišla je mlada žena sa moje leve strane koju nisam ni primetio, rekla je suzdržanim glasom koji je podrhtavao:  „Ja odavno čekam na drugom kraju vitrine sa suvomesnatim proizvodima da bih kupila sir, ko tamo radi!?“. Prodavac koji je mene hteo da usluži, odgovorio je: „Radimo mi“. Tog trenutka, pogrešnim izborom reči, upaljena je varnica nezadovoljstva u mladoj ženi. Nesrećni prodavac je trebalo da odgovori „radi koleginica koja je trenutno na doručku“, ali bilo je prekasno. Mlada žena je izgovorila čitavu bujicu gorkih reči. „Ako „vi“ radite kao što kažete, zašto je gospodin došao na red pre mene“, pokazujući pogledom na mene. Dalje je govorila prodavcu: „Zovite mi vašeg šefa odmah, vi ste drski i bezobrazni i nevaspitani! Ovo nije prvi put da se tako ponašate, na šta to liči!“. Uzalud je prodavac pokušavao da je smiri snishodljivim tonom: „Nemojte molim vas tako, rekao sam vam lepo da je koleginica na pauzi, gospodin je kod mene bio pre vas…“ Sve je bilo uzalud, njenim mislima je zavladao bes. Na bilo šta što je prodavac izgovorio pokušavajući  da primiri ovu mladu ženu, uzvraćala je vičući, „ne želim sa vama da se svadjam, zovite mi odmah vašeg šefa!“. Umoran od pokušaja da je primiri, prodavac je rezignirano, predajući se, otišao po svog šefa.

Odlazeći prema kasi da platim zapitao sam se o poznatoj frazi: „Da li je kupac uvek u pravu?“.  nervozni kupac

О Sam uradi

Najveći uspeh u životu: Srećno oženjen, otac dvoje divne dece. Zvanje: Pravnik. Profesionalno iskustvo: Prevodjenje sa engleskog i francuskog jezika, spoljno-trgovinsko poslovanje. The greatest success in life: Happily married, father of two wonderful children. Occupation: Lawyer. Professional experience: Translating of English and French, foreign trade.
Овај унос је објављен под Život и означен са , , , , . Забележите сталну везу.

Šta vi mislite?

