Slobodan-Bane Žikić i ja o „braći“ iz bivše SFRJ

Slobodan Žikić, književnik i novinar politike:

„Ako neko od Jagodinaca ide da gleda utakmicu između BRJ Mkedonije i BD Srbije, on nema ni časti ni obraza. Pa, ti seljaci nas već mesecima vređaju, a mi sad treba da idemo da gledamo njihovu seosku ligu. U Makedoniji ne postoji nijedan grad, a to što će trenirati, čuj MAKEDONCI ( A NEMA NI TRI MAKEDONCA) u Nišu, samo govori o tome da oni misle da je Niš neki grad! Gospodo iz BRJ Makedonije, i ostalih Makedonija, ostanite ,,gospoda“ i ne dolazite u selo Jagodinu! Igrajte samo u gradovima, kod kuće kad ih napravite, a na strani – kad vas tamo prime. Da se ja pitam, ja bih vam otkazao utakmicu zbog vređanja i krajnje nevapitanog i nepristojnog odnosa prema Srbiji i ne bih vam dozvolio da uđete u Srbiju,. a kamoli da nešto, kao, igrate!“

Pišem Slobadanu.

Bane u pravu si. S druge strane pak, ne bi trebalo generalizovati nijednu naciju, pa ni makedonsku. Izvini, ja ti nešto ovde pišem, a mislim ponekad kao ti, naročito kad su „neka druga braća“ u pitanju. Skoro mi jedan prijatelj iz Banata podrugljivo kaže, inače nezadovoljan otkupnom cenom pšenice: „A jeli, a šta ćete da radite kad jednom podjete kod mene a ono rampa na graničnom prelazu sa Vojvodinom?“ Slušaj, rekoh mu, da pitam ja tebe, koga ćete moliti za pomoć i koga ste molili vekovima unazad ako bi vam Madjari ili Nemci ponovo nametnuli jaram? Naravno vašoj „majci Srbiji“ koja je to samo kad je gusto, a kada joj nešto treba dati, onda vam je maćeha.

О Sam uradi

Najveći uspeh u životu: Srećno oženjen, otac dvoje divne dece. Zvanje: Pravnik. Profesionalno iskustvo: Prevodjenje sa engleskog i francuskog jezika, spoljno-trgovinsko poslovanje. The greatest success in life: Happily married, father of two wonderful children. Occupation: Lawyer. Professional experience: Translating of English and French, foreign trade.
Овај унос је објављен под Život и означен са , , , , . Забележите сталну везу.

Šta vi mislite?

