Ne idite kod vračara i gatara

Pre neki dan jedan bliski prijatelj mi je priznao da je išao kod gatare za pomoć. Tom prilikom mi je takodje priznao da se kaje zbog takvog svog postupka i volju da posti na vodi, ispovedi se i pričesti. Nadam se da mi neće zameriti što pišem ovaj članak vodjen njegovim primerom. Možda će neki čitalac prepoznati istinu u njegovom kajanju i delanju i odustati od odlaska vračari ili gatari. Time bi moj prijatelj učinio dobro delo pred Bogom i pred ljudima.

Sam Bog preko Svog proroka Jeremije kaže onima koji se obraćaju vračarima za pomoć: „Ne slušajte dakle proroka svojih ni vrača svojih ni sanjača svojih ni gatara svojih ni bajača svojih… Jer vam oni laž prorokuju“. (Knjiga proroka Jeremije, 27, 9-10).

Kada jednom ne daj Bože, saznate svoju budućnost, ona će prestati za vas da postoji.

Kada prestane da postoji nepoznanica o sopstvenoj budućnosti, može da prestane da postoji i ono poslednje što ostaje u nama, može da prestane i samagatara nada.

 

О Sam uradi

Najveći uspeh u životu: Srećno oženjen, otac dvoje divne dece. Zvanje: Pravnik. Profesionalno iskustvo: Prevodjenje sa engleskog i francuskog jezika, spoljno-trgovinsko poslovanje. The greatest success in life: Happily married, father of two wonderful children. Occupation: Lawyer. Professional experience: Translating of English and French, foreign trade.
Овај унос је објављен под Religija и означен са , , , , , , , , , , , , . Забележите сталну везу.

Šta vi mislite?

